English

فرمانده انتظامی میناب خبرداد؛

تصادف مرگبار در میناب شش‌کشته و دومصدوم برجای گذاشت

فرمانده انتظامی میناب از حادثه مرگبار تصادف با هشت کشته و مصدوم روز گذشته در این شهرستان خبرداد.

تصادف مرگبار در میناب شش‌کشته و دومصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور میناب-کریان بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه کریان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مأموران مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ که از سمت میناب به کریان درحال حرکت بوده با یک دستگاه خودرو نیسان وانت سایپا برخورد و راننده خودرو پژو۴۰۵ و یک نفر از سرنشینان این خودرو در دم فوت کردند، سایر مصدومین سریعا جهت مداوا به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب انتقال یافتند.

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: باتوجه به تلاش کادر درمانی و پزشکی جهت مداوای مصدومین ضمن جراحات زیاد وخونریزی های شدید، چهارنفر دیگر که تبعه افغانی بودند در بیمارستان فوت کردند.

به گفته وی، در این حادثه مرگبار دونفر مرد و چهارنفر زن فوت شدند.

فرمانده  انتظامی میناب با اشاره به اینکه چهارنفر از فوت شدگان که یک نفر از آنان نوزاد سه ماهه می باشد از اتباع افاغنه هستد، اظهارداشت: کارشناسان پلیس راه و تصادفات، علت اصلی حادثه را انحراف به چپ خودروی نیسان وانت سایپا اعلام کردند.

سرهنگ قاسمی در پایان گفت: دارندگان خودروهای وانت بار و نیسان وانت از سوار نمودن، حمل ونقل  و جابجایی افراد در بالای خودروها جداً خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه