English

کمک ۱۸میلیاردی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی سه ماه اخیر، ۱۸ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی استان اصفهان کمک کردند.

کمک ۱۸میلیاردی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل، هیات مدیره، کارکنان و شرکت های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی سه ماه اخیر و در ویژه برنامه های میلاد حضرت زهرا (ع)، میلاد حضرت علی (ع) و حضور در برنامه “یک شهر ضیافت” سیمای مرکز اصفهان در مجموع ۱۸ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان کمک کردند.

مهندس احمدرضا عظیمی، سخنگو و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سیزدهمین شب ماه مبارک رمضان با حضور در برنامه “یک شهر ضیافت” سیمای مرکز اصفهان با اشاره به تولید ۲۵ درصد از انواع فرآورده‌های نفتی کشور در این هلدینگ اظهار داشت: این شرکت با راه‌اندازی ۶ شرکت جدید زیر مجموعه، ۴۰۰ پروژه جدید و همچنین تولید سوخت با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی به مهم ترین مسئولیت اجتماعی خود یعنی حفظ محیط زیست جامه عمل پوشانده است.

وی افزود: باید توجه داشت که هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه اقدامات عام المنفعه نیز همواره فعالیت دارد و به درخواست‌های مقامات رسمی استان، سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها که مطابق با نیازسنجی‌های صورت گرفته اعلام می‌شود، در کمترین زمان ممکن پاسخ داده است.

سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ادامه با بیان اینکه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) نیز کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای آزادی یکی از زندانیان همکار و ۱۵۰ زندانی دیگر که اکثرا از بانوان بودند ۱۵میلیارد تومان هدیه کردند، ابراز داشت: بنا بر تصمیم هیات مدیره و پیگیری مدیرعامل این روند در شرکت ادامه دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این برنامه نیز بخش‌های مختلف هلدینگ پتروپالایش اصفهان از جمله معاونت تولید، HSE، معاونت بازرگانی، اداره خدمات و شرکت‌های زیر مجموعه در مجموع ۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی استان اصفهان هدیه دادند.

هلدینگ پتروپالایش اصفهان پرچمدار صنعت سبز کشور است

همچنین مهندس اصغر صابری، معاون تولید هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این برنامه با بیان اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان پرچمدار صنعت سبز کشور است، اظهار داشت: در حال حاضر بنزین و گازوئیل یورو ۵ در این مجموعه به صورت انبوه تولید و در ۱۷ استان کشور توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه سنجش آلاینده‌های زیست محیطی در بخش‌های مختلف هلدینگ پتروپالایش اصفهان توسط سیستم‌های آنلاین آلایندگی رصد می‌شود، افزود: همچنین سنجش الایندگی ناشی از فعالیت کوره‌ها نیز به صورت مستقیم توسط اداره محیط زیست انجام می‌شود.

معاون تولید هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ادامه با تاکید بر اینکه کیفیت خط پایان ندارد، ابراز داشت: ما همواره در اجرای پروژه‌های خود حفظ محیط زیست را در اولویت قرار داده و تمام قد برای ایران اسلامی مان تلاش خواهیم کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه