English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اقتصاد ملی باید در دست مردم باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه اقتصاد ملی باید در دست مردم باشد، گفت: اقدامات بزرگی در حوزه اقتصادی در حال انجام است که برای دستیابی به موفقیت، تمام نهادهای متولی باید با هم همکاری کنند.

اقتصاد ملی باید در دست مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز شنبه در دیدار جمعی از مدیران شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با وی، با اشاره به اهمیت نامگذاری شعار امسال به عنوان سال « مهار‌ تورم، رشد تولید » از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: برای تحقق حقیقی و عملیاتی شعار سال همکاری تمام مسئولان با یکدیگر ضروری است.
وی استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات ۱۰۰ درصدی برای تحقق شعار سال را ضروری دانست و افزود: تمام اقدامات باید به صورت جدی انجام شود.
حجت الاسلام آل هاشم به برخی از الزامات عملیاتی شدن شعار سال اشاره کرد و گفت: همکاری مسئولان، پیگیری اقدامات، مشارکت دادن مردم در رابطه با مسائل رشد اقتصاد و رشد تولید، دانش بنیان کردن اقتصاد ملی و بهره گیری از افراد تحصیلکرده و متخصص از جمله موارد اساسی برای دستیابی به تحقق شعار است.
وی همچنین با اشاره به عملیاتی شدن انتقال حساب های شرکت مس سونگون  به استان گفت: آذربایجان شرقی یک استان معدنی است و در رابطه با بخش معدن کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه