English

شکوفایی پروژه‌هایی عمرانی شهری قم در سال ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: باتوجه به تکمیل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره و تخصیص اعتبارات بودجه‌ای به مباحث عمرانی، پیش‌بینی می‌شود سال 1402 سال پرباری در حوزه پروژه‌های عمرانی باشد.

شکوفایی پروژه‌هایی عمرانی شهری قم در سال 1402

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمدحسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه عمران و حمل‌ونقل یک حوزه مهم در مسئولیت‌های شهری است، اظهار کرد: بیش از 75 درصد بودجه سال 1402 شهرداری در حوزه‌های عمرانی هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری یکی از رویکردهای جدی مدیریت شهری در سال گذشته بود، مطرح کرد: همچنین در سال گذشته رویکردهای جدیدی با نگاه کارشناسانه و علمی شکل گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: باتوجه به تکمیل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره و تخصیص اعتبارات بودجه‌ای به مباحث عمرانی، پیش‌بینی می‌شود سال 1402 سال پرباری در حوزه پروژه‌های عمرانی باشد.

وی با اشاره به اینکه به‌طور روزانه در شهر قم دو میلیون سفر انجام می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر در شهر قم کمبودهایی در حوزه حمل‌ونقل عمومی داریم.

دهناد با تأکید بر اینکه رویکردهای جدیدی در حوزه پارکینگ در شهر قم در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر نیز در مراحل خوبی قراردارد و یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری قم در سال 1402 خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر خودروهای شخصی در شهر سه برابر شده‌ است، تصریح کرد: باید با ایجاد مطلوبیت‌های متعدد برای شهروندان، میزان استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای مردم را افزایش دهیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه و عمران شهر قم در ابعاد مختلف یک اقدام ارزشمند است، یادآور شد: تحولات خوبی در سالیان اخیر در شهر رقم خورده است که غالباً در حوزه تقویت زیرساخت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش بر این است که به سمت وضعیت مطلوبی که در خورشان شهر کریمه اهل‌بیت(ع) باشد و تمام کم‌کاری‌های گذشته جبران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه