English

مدیرکل ورزش و جوانان:

استان فارس می تواند به عنوان قطب ورزش های آبی کشور مطرح شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: استان فارس با وجود مربیان و قهرمانان ارزنده می‌تواند به عنوان قطب ورزش های آبی در کشور مطرح شود.

استان فارس می تواند به عنوان قطب ورزش های آبی کشور مطرح شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، حیدر صفرپور در آیین تجلیل از پیمان اسدی ورزشکار شیرازی عضو تیم ملی واترپلو کشورمان با تقدیر از تلاش های این قهرمان ارزنده گفت: کسب عنوان ارزشمند نایب قهرمانی آسیا پس از ۲۸ سال و سهیم بودن استان فارس در این افتخار آفرینی ارزشمند و مایه مباهات است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس افزود: ورزش های آبی و شنا علاوه بر تاکید دین مبین اسلام می تواند پایه و زیربنای دیگر رشته های ورزشی نیز باشند و با وجود مربیان و ورزشکاران و استعدادها و پتانسیل ها، استان فارس می تواند به عنوان قطب ورزش های آبی در کشور مطرح شود.
 
صفرپور بیان داشت: متاسفانه در طرح آمایش ورزش فارس در سال های گذشته شنا کنار گذاشته و موجب لطمه به این رشته پر مدال شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه اظهار داشت؛ از هر ظرفیتی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است برای مهیا ساختن فضای تمرینی تیم های ورزش های آبی استان استفاده می شود.
 
وی در پایان گفت: توجه به تیم‌های پایه، تقویت هیات های شهرستانی، ورزش بانوان و تیم داری در سطح لیگ های رشته های آبی مورد توجه هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان در سال جدید قرار گیرد.
 
ورزش و جوانان فارس
 
در این جلسه، از پیمان اسدی، ورزشکار شیرازی عضو تیم ملی واترپلو ایران، به بهانه کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا توسط این تیم، تجلیل شد.
 
تیم ملی واترپلو ایران در فینال مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ برای نخستین بار در تاریخ این ورزش موفق به کسب مدال نقره شدند.
 
در تاریخ این ورزش تیم ملی واترپلو ایران ۲ بار موفق به کسب مدال برنز شده بود و واترپلوئیست‌های ایران برای نخستین بار در فینال این مسابقات به آب زدند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه