English

رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کاشان خبرداد؛

بازدید بیش از ۵۵۰ هزار نفر از ابنیه تاریخی در کاشان / آبشار نیاسر در صدر بازدید گردشگران

رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان از بازدید بیش از ۵۵۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی از ابنیه تاریخی بخش های شهرستان کاشان خبر داد.

بازدید بیش از ۵۵۰ هزار نفر از ابنیه تاریخی در کاشان / آبشار نیاسر در صدر بازدید گردشگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، احمد دانائی نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید ۵۵۹۵۱۳ نفر از آثار تاریخی بخش های  شهرستان کاشان گفت:این آمار از تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱  تا پایان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۲  بر اساس بازدید از ۱۸  اثر تاریخی، طبیعی، مذهبی و موزه ها در سه شهر برزک، قمصر و نیاسر می باشد.

وی تصریح کرد: دربخش نیاسر  ۴۹۱۰۳۹نفر  بازدید صورت گرفته که در این بین آبشار نیاسر  با بازدید ۱۷۷۴۰۰ نفر، رتبه اول بازدید گردشگران را در بین آثار تاریخی بخش نیاسر  دارا می باشد.

به گفته این مقام مسئول،  باغ تاریخی تالار  با ۱۴۴۲۰۰ نفر بازدید،چارتاقی نیاسر  ۴۹۷۵۰نفر بازدید، امامزاده پنج تن ۴۷۱۰۰ نفر بازدید، حمام و آسیاب آبی ۴۱۵۰۹ نفر بازدید، امامزاده سلطان علی ابن امام محمدباقر (ع) ۲۸۲۰۰ نفر بازدید و غار نیاسر ۲۸۸۰ نفر بازدید در رتبه های بعدی بازدید میهمانان نوروزی قرار دارند.

دانائی نیا‌  تاکید کرد: در بخش قمصر ۵۲۸۰۳ بازدید صورت گرفته که در این بین باغ پرندگان با ۴۱۷۰۰ نفر بازدید، امامزاده پیر داوود با ۶۲۳۸نفر بازدید و امامزاده پیرسلیمان با ۴۸۶۵ نفر بازدید در مکان های اول تا سوم بازدید مسافران نوروزی  در بخش قمصر قرار دارند.

رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان با بیان اینکه از بخش برزک نیز ۱۵۶۷۱بازدید توسط گردشگران و مسافران نوروزی صورت گرفته افزود:بقعه باباافضل مرق با ۵۱۸۰ نفر بازدید، امامزاده سراج الدین با ۲۶۳۸بازدید، تپه قلعه برزک با ۲۵۴۵ بازدید،  آسیاب آبی برزک با ۱۷۸۱ نفر بازدید و زیارت پاچنار روستای ویدوجا با ۱۷۰۴ نفر بازدید  در رتبه های بعدی بخش برزک قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه