English

فرماندار سقز:

۱۲۵ میلیارد تومان برای تأمین آب شرب روستاهای سقز اختصاص می یابد

فرماندار سقز گفت: ۱۲۵ میلیارد تومان برای تأمین آب شرب روستاهای سقز اختصاص می یابد.

۱۲۵ میلیارد تومان برای تأمین آب شرب روستاهای سقز اختصاص می یابد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان،جعفر توان روز پنج شنبه در دیدار با مدیر عامل آبفای کردستان اظهار کرد: از تعداد ۲۷۴ روستای شهرستان سقز، ۱۶۹ روستا تحت پوشش آبفا هستند که باید با اقداماتی چون تکمیل مجتمع‌های آبرسانی و خرید تجهیزات لازم برای مخازن و ایستگاه‌های تأمین آب، مشکل آبرسانی به روستاهای این شهرستان را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه از نظر برخورداری روستاها از آب شرب سالم، وضعیت این شهرستان مناسب نیست، خواستار تلاش جدی آبفا برای ارتقای این شاخص شد.

توان همچنین خواستار رفع مشکل آب روستاهای «خورده لوکی»، «بسطام»، «کاکه سیاب»، «ماهیدر»، «سیاهدر»، «تموغه «و «بوبکتان» در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

وی جذب ۱۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای آبرسانی به روستاهای شهرستان سقز توسط شرکت آبفا را ستود و از مدیر عامل و معاونان این شرکت تقدیر کرد و خواستار جذب حداکثری این منابع مالی و اعتباری شد.

محمد فرهاد، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان هم اظهار داشت: ۷۰ درصد از اعتبارات مرحله دوم محرومیت زدایی برای آبرسانی به روستاها از منابع ملی و ۳۰ درصد آن از منابع استانی، تأمین خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه