English

از ابتدای طرح نوروزی تا کنون صورت گرفت:

برخورد با ۵۸۰۰ دستگاه خودرو حادثه ساز در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از برخورد با 5 هزار و 800 دستگاه خودرو که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده بودند از ابتدای طرح نوروزی تا کنون خبر داد.

برخورد با 5800 دستگاه خودرو حادثه ساز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: برخورد با تخلفات حادثه ساز در دستور کار جدی پلیس راهور استان اصفهان است و با رانندگانی که مرتکب این گونه تخلفات شوند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می شود و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای طرح نوروزی تا کنون با 5 هزار و 800 دستگاه خودرو که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده بودند برخورد شده و رانندگا ن این خودروها مورد اعمال قانون قرار گرفتند و از این بین 521 دستگاه خودرو حادثه ساز نیز توقیف ساعتی شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مجموعاً 74 هزار و 168 دستگاه خودرو نیز به علت ارتکاب تخلف جریمه شدند گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده سرعت و سبقت غیر مجاز، عبور ازچراغ قرمز، تجاوز به چپ، عبور از محل ممنوع، تجاوز به گذرگاه عابر پیاده، حرکت خلاف جهت، توقفات ساکن شامل دوبله، توقف در ایستگاه وسایل نقلیه عمومی و توقف در محل های ممنوعه و همچنین استفاده از تلفن همراه بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه