English

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان اصفهان خبرداد؛

قاچاق ۴۰ کیلو تریاک در پوشش بار گوجه فرنگی در اصفهان / ۲ نفر متهم دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدرفرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون که در پوشش حمل گوجه فرنگی اقدام به قاچاق مواد افیونی می کرد و کشف 40 کیلو تریاک در این عملیات خبر داد.

قاچاق 40 کیلو تریاک در پوشش بار گوجه فرنگی در اصفهان / 2 نفر متهم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند که گروهی از قاچاقچیان  قصد دارند مقادیری مواد افیونی  را  و ارد استان کنند که  پس از کسب اطلاع از این موضوع بلافاصله وارد عمل شده و محور ورودی استان را تحت رصد خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی استان به یکدستگاه خودروی کامیون حامل بار گوجه فرنگی مشکوک و آن را متوقف کردند که در  بررسی دقیق صورت گرفته 40 کیلو و 370 گرم تریاک از درون بار گوجه ها کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  استان اصفهان با بیان اینکه  در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس با پشتوانه قوه قضائیه تداوم دارد و هرگز به قاچاقچیان مواد مخدر اجازه نخواهیم داد برای دستیابی به منافع خود جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه