English

رئیس پلیس راه استان اصفهان اعلام کرد؛

توقیف ۲ هزار و ۶۳ خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر برخورد قاطع با تخلفات حاثه ساز از توقیف 2 هزار و 63 دستگاه خودروی حادثه ساز در جاده های استان از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز خبر داد.

توقیف 2 هزار و 63 خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: از ابتدای طرح نوروزی در 25 اسفند ماه 1401 تا به امروز مجموعاً 2 هزار و 69 دستگاه خودروی حادثه سار در جاده های استان متوقف شدند .

وی افزود: از مجموع خودروهای توقیفی هزار و  242 دستگاه خودرو به صورت ساعتی متوقف شده و 826 دستگاه خودرو نیز که دارای دو تخلف همزمان یعنی سرعت و سقت غیر مجاز بودند به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان محورکاشان- اصفهان و نطنز به اصفهان بیشترین محورهایی بودند که تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیر مجاز در آن ها ثبت رسیدند.

سرهنگ زارع گفت: در طرح نوروزی امسال طرح ابتکاری توقف و حرکت در محور های شرقی استان اصفهان که بیشتر این محورها کویری هستند و رانندگان در آنها دچار خستگی و خواب آلودگی می شوند اجرا شد که تاثیر زیادی در کاهش تصادفات و واژگونی خودرو در این محورها داشت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در محورهای شرقی استان به طور متوسط روزانه 300 دستگاه خودرو توسط ماموران پلیس راه متوقف و رانندگان برای استراحت به ایستگاه های امنیت و سلامتی هدایت شدند که این اقدام با استقبال خوب رانندگان و همراهان آنان همراه بود.

سرهنگ زارع گفت: بسیاری از رانندگان هنگامی که خودروی آنان توسط ماموران پلیس متوقف می شد متعجب می شدند و عنوان می کردند که هیچگونه تخلفی از آنها سر نزده اما وقتی متوجه می شدند که این کار برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی آنان صورت گرفته بسیار خوشحال می شدند و از ماموران ما تشکر می کردند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه