English

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا خبرداد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دربوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 9 سارق و 24 معتاد متجاهر خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دربوئین زهرا

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا در این باره گفت: همزمان با عید نوروز و مسافرت تعداد قابل توجهی از هموطنان به اقصا نقاط کشور و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پس اخذ دستور قضائی به نقاط جرم خیز و مخفیگاه های شناسایی اعزام شده که در بازدید از این محل ها 9 سارق و 24 معتاد متجاهر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه توقیف 3 دستگاه خودرو سواری و 5 دستگاه موتور سیکلت از دیگر توفیقات این عملیات بود، بیان داشت: در بازدید از مخفیگاه متهمان حدود 2 کیلو گرم انواع مواد مخدر و تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد. 

سرهنگ عبدی خاطر نشان کرد: شماره تماس های 110 و 197 به صورت شبانه روزی به عنوان پل ارتباطی فراجا با شهروندان آمادگی پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی می باشد، که هموطنان می توانند در صورت نیاز به فوریت های پلیسی و ارائه هرگونه پیشنهاد و انتقاد با این شماره ها تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه