English

معاون استاندار قم:

مدیران قمی خود را خادم مردم بدانند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: رسانه دیدبان است و نگاه وسیع و عمیقی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برای زائران دارد که بایستی این خدمات به صورت هنرمندانه منعکس شود.

مدیران قمی خود را خادم مردم بدانند

به گزارش خبرگزاری موج قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، احمد حاجی زاده ظهر امروز با حضور در محل کمیته اطلاع‌رسانی در گفت‌وگویی خبری بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران سربازان عزیز نظام هستند؛ امروز رسانه در همه عرصه‌ها بسیار تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: رسانه ما باید مدیریت شود و با استفاده از آن، همه را در قبال وظایفی که دارند پاسخگو کرد؛ امیدوارم ان شاءالله وضعیت استان روز به روز بهتر از گذشته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه نقش رسانه نقشی بی‌بدیل است، افزود: رسانه دیدبان است و نگاه وسیع و عمیقی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برای زائران دارد که بایستی این خدمات به صورت هنرمندانه منعکس شود.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند بازخورد خدمت‌رسانی و فعالیت‌های مدیران استانی را در راستای رفع موانع و مشکلات، به صورت منصفانه و صادقانه تحلیل کرده و منتشر کنند.

حاجی زاده تصریح کرد: مردم به عشق زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اقامه نماز و ذکر توسل در مسجد مقدس جمکران وارد قم می‌‌شوند و این مسئولیت مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان را سنگین تر می‌کند؛ مدیران قمی خود را خادم مردم بدانند و باید بر اساس ظرفیتی که داریم، آنچه را که در شأن زائران است را فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه