English

بازدید معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از فعالیت ستادهای تسهیلات زائرین

اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به همراه جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهری از فعالیت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم و کمیته‌های مختلف این ستاد در نوروز 1402 بازدید کرد.

بازدید معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از فعالیت ستادهای تسهیلات زائرین

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالفضل اسماعیلی ضمن حضور در ستادهای تسهیلات و راهنمای زائرین مناطق مختلف شهر که در مبادی ورودی شهر قم در ایام نوروز مشغول به فعالت هستند، از نزدیک در جریان چگونگی خدمات‌رسانی به زائران و مسافران شهر قم به‌ویژه درزمینهٔ اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائرین قرار گرفت.

وی همچنین در مرکز فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قم نیز حضور یافت و از نحوه فعالیت این مراکز در ایام نوروز نیز اطلاع یافت.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در این بازدیدها سطح خدمات‌رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی شهر مقدس قم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با انجام نظرسنجی‌های علمی سطح ارائه خدمات مورد ارزیابی قرارگرفته و نقاط قوت و ضعف آن‌ها، برای افزایش سطح خدمات‌رسانی و اثربخشی بیشتر خدمات برای زائرین و مسافرین در مناسبت‌های بعدی احصاء خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه