English

استاندار کردستان:

ماندگاری مسافران مستلزم میزبانی شایسته می باشد.

استاندار کردستان گفت: میزبانی و خدمات‌دهی مناسب و شایسته عاملی مهم برای ایجاد انگیزه، رغبت و ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی در استان است.

ماندگاری مسافران مستلزم میزبانی شایسته می باشد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در بازدید از روند خدمت‌رسانی و اسکان مسافران نوروزی در سنندج اظهار کرد: در ایام نوروز امسال از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی استفاده شده است.

وی افزود: امید است با توجه به افزایش ورود مسافران نوروزی به کردستان و همچنین میزان ماندگاری آن‌ها، بیش از پیش شاهد به‌ ثمر رسیدن نتیجه تلاش‌ها و زحمات اعضای ستاد خدمات سفر و بخش خصوصی برای تبدیل کردستان به مقصد گردشگری باشیم.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هم در این بازدید گفت: ماندگاری و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام‌ نوروز ۱۴۰۲ از اولویت‌های کاری ستاد خدمات سفر استان است.

آرمان وطن‌دوست اظهار کرد: براساس تمهیدات صورت‌گرفته، زمینه فعالیت بیش از پیش اماکن و تاسیسات گردشگری برای حضور مهمانان نوروزی در کردستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده رضایتمندی مسافران را افزایش می‌دهد، یادآور شد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مستقر و آماده پاسخگویی به خواسته‌ها و شکایت مسافران و گردشگران نوروزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه