English

سرپرست معاونت سیاسی استانداری تاکید کرد؛

لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: پیش بینی‌ها نشان دهنده شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز است که این موضوع حجم و سطح کار را دشوار تر می‌کند و برای این موضوع هم باید آماده باشیم.

لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه شورای ترافیک استان قزوین اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات استان در زمینه کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای موثر بوده است و امیدواریم همین روند تا پایان تعطیلات نوروز ادامه یابد. 

وی افزود: استمرار نظارت‌ها و پیگیری‌ها باعث می شود سیستم با قدرت به کار خود ادامه دهد، به همین‌ دلیل باید با وقت و دقت نظر بیشتری امور را دنبال و به صورت جدی در اماکن فعال در این حوزه حضور پیدا کنیم. 

کاظمی گفت: تا پایان تعطیلات مدت زمان زیادی باقی مانده است و با آغاز ماه مبارک رمضان شرایط ویژه تری حاکم خواهد بود و دستگاه های متولی باید با زبان روزه فعالیت خود را ادامه دهند، بنابراین باید با حضور در جمع آنها منجر به افزایش روحیه آنها شویم. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: پیش بینی‌ها نشان دهنده شرایط بارانی و برودت هوا در ایام نوروز است که این موضوع حجم و سطح کار را دشوار تر می‌کند و برای این موضوع هم باید آماده باشیم. 

وی اظهار داشت: مقدمات لازم برای شرایط بحرانی از سوی فرمانداران و دستگاه‌های امدادرسان هم باید مورد لحاظ قرار گیرد تا در شرایط ذکر شده غافلگیر نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه