English

مدیر کل آموزش و پرورش‌ خبر داد:

اسکان ۲۲۶ هزار نفر در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس/تکمیل ظرفیت در شب تحویل سال نو

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ازابتدای آغاز اسکان تا کنون بیش از ۸۰هزار و ششصد نفر در قالب ۲۳ هزارخانواده و در مجموع نزدیک به ۲۲۶ هزار نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده اند.

اسکان ۲۲۶ هزار نفر در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس/تکمیل ظرفیت در شب تحویل سال نو

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان شهر شیراز گفت: با اشاره به اینکه از ابتدا تا کنون بیشترین آمار اسکان در مدارس استان مربوط به شب تحویل سال است گفت: فقط در این شب بیش از ۳۴ هزار نفر در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس گفت: تقریبا تمام کلاس های درس پیش بینی شده در شیراز تکمیل شدند و بلافاصله مدارس جدیدتری مجهز و وارد چرخه اسکان شدند.

عسکری گفت: در ساعات پایانی شب نیز با توجه به سردی هوا و تقاضای اسکان در مدارس به ناچار مجوز برپایی چادر درنمازخانه ها و راهروهای مدارس صادر شد تا مهمانان نوروزی در محیطی امن و گرم اسکان داده شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تلاش شده وسایل و امکانات ورزشی در مدارس در اختیار فرزندان مهمانان نوروزی قرار داده شود تا از محیط و حیاط مدارس برای بازی استفاده کنند.

عسکری گفت: به مدیران مدارس استان اعلام شده تا علاوه بر تمهیدات اسکان در مدارس همچنان از ظرفیت فضای کلی مدرسه در خصوص مسایل تربیتی، معرفی نمادها و مفاخر مذهبی و فرهنگی استان و شیراز استفاده کنند.

رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس همچنین به امکانات پیش بینی شده برای اسکان مهمانان در کلاس های درس نیز اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۹هزار تخته فرش، ۵هزار یخچال، ۹۰۰دستگاه اجاق گاز در مدارس و کلاس های محل اسکان قرار داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از ۲هزار و چهارصد تن از فرهنگیان استان فارس شامل: عوامل اجرایی، سرایداران و خدمتگذاران کار پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی را برعهده دارند.

رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس گفت: ۶۸ پایگاه پذیرش حضوری مهمانان نوروزی در استان فارس پیش بینی شده اما توصیه ما این است با توجه به امکان رزرو اینترنتی، مهمانان نوروزی با مراجعه به ادرس الکترونیکی: eskan.mefu.ir محل اسکان خود را از قبل رزرو کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه