English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رفع مشکلات معیشتی مردم در اولویت برنامه ها باشد / افزایش نرخ اشتغال مازندران در سال جدید دنبال شود

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: امیدواریم در سال جدید دولت خدمتگزار سیزدهم بهتر از گذشته برای گشایش سفره‌ها، برطرف کردن نیازمندی های مردم و افزایش نرخ رشد اشتغال در استان موفق باشد.

رفع مشکلات معیشتی مردم در اولویت برنامه ها باشد / افزایش نرخ اشتغال مازندران در سال جدید دنبال شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار نوروزی با استاندار مازندران در دفتر امام جمعه ساری ضمن تبریک سال ۱۴۰۲، "سال مهار تورم و رشد تولید" و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امیدواریم در راستای عملیاتی کردن شعار سال شاهد عملکردی مناسب باشیم.

وی با بیان این‌که سال گذشته باوجود مشکلات تحریم و بی انصافی برخی از داخلی ها و به‌خصوص مسائل اغتشاشات سالی خوب و پرتلاش برای مسئولان بود، ادامه داد: سال ۱۴۰۱ برای ملت در مجموع سالی مجروح، غصه‌دار، موفق، مهربان و امیدوار بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، چشم انداز سال جدید را روشن‌تر دانست و گفت: امیدواریم با هم یک ارزیابی از توفیقات دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته داشته باشیم، در حوزه مسائل عمران و آبادانی، مازندران برای رشد خود نیاز به آن دارد که علاوه بر اینکه در سال بالای ۲۰ میلیون مسافر نیز وارد استان می شود.

وی با بیان اینکه تمام جاده‌های آسفالته مازندران روکش نیاز دارد، عنوان داشت: همچنین به تعدادی پل‌های هوایی زیرگذر و روگذر لازم داریم، بودجه این نیازمندی‌ها باید ملی تأمین شود چرا که ما میزبان ۲۰ میلیون گردشگر در ایام نوروز هستیم.

آیت الله محمدی لائینی بیان داشت: افزایش رشد اقتصادی به سه درصد و شناسنامه دار شدن ۷۰ درصد از محصولات کشاورزی خوب و باید به سمت اقلامی در مازندران برویم که تولیدش بیشتر است.

وی تأکید کرد: در ماه رمضان روزه‌خواری علنی نباید اتفاق بیافتد، مسائل حجاب و عفاف باید رعایت شود، غیر از ماه رمضان باید سنگین و متین رفتار کنیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: لباس نامناسب و وضع ناجور در پوشش‌های برخی از خانم‌ها زیبنده مردم دیندار مازندران نیست.

وی اضافه کرد: مسوولان باید وظیفه خودشان را بدانند، نظارت‌ها جدی باشد؛ برخی دستگاه‌ها همچون صمت هنوز مسئول نداریم، همه باید ملتزم به قانون باشند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به سفر امروز استاندار و مسئولان استانی به منطقه دودانگه اظهار داشت: منطقه دودانگه از نظر مادی فقیر ولی از نظر معنوی غنی است، امیدواریم مسئله شناسی و مسئله یابی این منطقه با هدف حل آنان صورت بگیرد مردم هم باید خودشان را آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال حماسه بزرگ انتخابات را پیش رو داریم و باید از نظر اجرایی برنامه‌های لازم تدارک دیده شود، گفت: انتخابات برای نظام اسلامی همیشه عامل موفقیت و قدرت‌نمایی بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امیدواریم امسال سال عزت اسلام و ظهور امام زمان (عج) باشد، گفت: به طور حتم دولت خدمتگزار سیزدهم بهتر از گذشته موفق می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در استان مشکل پیری جمعیت، نرخ پایین ازدواج و فرزندآوری داریم باید مشوق‌های لازم در این زمینه انجام شود.

امام جمعه ساری خاطرنشان ساخت: فرصت تبلیغاتی ماه مبارک رمضان برای روحانیون بسیار مهم است و فرصت توجه مردم به انواعی از مسائل و مسائل فرهنگی و هم ارشاد مسئولان وجود دارد، مبارزه با منکرات، تنویر افکار عمومی، توجه مردم به وظایفی که در رابطه با دین و مسئولان دارند مهم است.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان مردم باید حضورشان را در مساجد و نمازهای جمعه پرشورتر کنند تا با فاصله‌گیری از شیطان مشکلاتمان کمتر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه