English

افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی فارس

همزمان با آغاز هفته اول سفرهای نوروزی، قرارگاه فرماندهی پلیس فارس در ابتدای دروازه قرآن شیراز، افتتاح شد.

افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، استاندار فارس در حاشیه افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان افزود: از کارکنان انتظامی که واقعا شجاعانه و مدبرانه تمام وقت برای حفظ امنیت مردم پای کار هستند تقدیر و تشکر می کنم.

محمدهادی ایمانیه گفت: شهروندان ما به این امید که امنیت خانه‌هایشان توسط پلیس برقرار می شود منزل را در ایام نوروز ترک و به مسافرت می روند و پلیس هم تمام توان و امکانات خود را به کار خواهد گرفت تا خللی به امنیت مردم وارد نشود.

وی افزود: شهروندان هنگام مسافرت و در بین راه نیز امیدوارند که پلیس کمکشان کند که مسیری بپیمایند که امن و ایمن باشد و دچار حوادث رانندگی و همچنین دچار ترافیک نشوند و به موقع به مقصد برسند.

استاندار فارس با بیان اینکه یکی از امیدهای اصلی مسافران نوروزی و شهروندان حمایت پلیس از آنان است، گفت: همکاری خوبی وجود دارد و همه دستگاه‌ها آماده هستند برای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه دهند تا ان‌شاالله مهمانان در سفر به این استان خاطری خوش داشته باشند.

ایمانیه تصریح کرد: پلیس راهور و پلیس‌راه لازم است با رانندگان پرخطر برابر قانون با جدیت برخورد کند تا سایر رانندگان در شرایط مساعدتری به سفر خود ادامه دهند.

رئیس شورای تامین استان گفت: در مقایسه‌ای که در تهران انجام می شود من بارها دیده‌ام عملکرد پلیس استان فارس درخش ویژه و خاص خود را دارد و خیلی از آنها هم برای دیگر استان‌ها به الگو تبدیل شده است.

 

ارمغان نوروز پلیس به مردم، امنیت و آرامش است

افتتاح قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی فارس

 

فرمانده انتظامی استان گفت: ان‌شا‌الله امسال بتوانیم برای مردم و مسافران نوروزی شادی و آرامش را به ارمغان بیاوریم و همه ما تلاش می کنیم در کسب رضایت مردم بهترین عملکرد داشته باشیم.

 سردار رهام‌بخش حبیبی در حاشیه افتتاح قرارگاه نوروزی اظهار داشت: تمام کارکنان ما در این قرارگاه مستقر هستند و به صورت شبانه‌روزی پس از تجزیه و تحلیل و جغرافیای جرم، در کمترین فرصت بهترین تصمیم برای خدمات به شهروندان می گیرند.

وی افزود: در ترددها دقت کنید؛ در نوروز سال گذشته ۲۵۰ راننده با به خطر انداختن جان خود و دیگران از طریق سرعت و سبقت غیرمجاز و صحبت کردن با گوشی همراه، جان یک هزار و ۱۴۷ نفر را گرفته‌اند که اگر همین افراد در رانندگی دقت ‌می کردند از وقوع چنین حوادث دلخراشی جلوگیری می شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از تصادفات عوامل انسانی است، گفت: این موارد تحت تاثیر سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، صحبت کردن با گوشی همراه و خستگی و خواب آلودگی است.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: پلیس در ایام نوروز از تمام توان خود استفاده کرده است تا شهروندان با خیالی آسوده روزهای شاد را سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه