English

تاکید سردار حزنی بر ترویج ازدواج آسان و تامین جهیزیه ایرانی

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه پاسداران گفت: به دنبال ترویج پویش ازدواج آسان در بین جوانان و همچنین تامین جهیزیه و خرید کالای داخلی برای رونق کارخانه‌ها و دلگرمی کارگر ایرانی در کشور هستیم.

تاکید سردار حزنی بر ترویج ازدواج آسان و تامین جهیزیه ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار سید ضیاالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه پاسداران در مراسم اهدای جهیزیه و بسته معیشتی به زوج‌های جوان در بندرعباس افزود: ترویج ازدواج آسان باید همراه با فرزندآوری و افزایش جمعیت باشد که این خود موجب افزایش شادی و از بین رفتن و غم وغصه در خانواده‌ها می‌شود.

وی اظهارداشت: تهیه و توزیع جهیزیه با تولیدات داخلی برای زوج‌های جوان نیز برای احیای کارخانه‌های راکد و همچنین حمایت از کار و سرمایه ایرانی در دستور کار قرارگرفته است.

سردار حزنی اظهارکرد: وظیفه می‌دانیم در کنار ماموریت اصلی و اساسی خود که تامین امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، در بحث محرومیت زدایی به همه محرومان و مستضعفان نیز خدمت کنیم.

وی همچنین ضمن تاکید بر راه‌اندازی پویش ازدواج آسان در هرمزگان و جدی گرفتن این امر مهم گفت: یکی از کارهای مهمی که در سطح کشور انجام می‌گیرد، ازدواج آسان افزایش نسل در ازدواج آسان و افزایش تولید ایرانی در کارخانه‌ها است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه پاسداران یادآورشد: تاکنون به همت و همکاری نیروی دریایی سپاه، قرارگاه مرکزی بسیج سازندگی و سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، ۱۰ هزار و ۷۸۰ سری جهیزیه در این استان تهیه و بین زوج‌های جوان توزیع شده است.

گفتنی است، سی‌امین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با مشارکت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی، محرومیت زدایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و خیران با توزیع ۶۵۰سری جهیزیه برای زوج‌های جوان و توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه