English

چهارمین فراخوان حمایت از استارتاپ‌های سراسر کشور ازسوی هاب شیراز

چهارمین فراخوان حمایت از استارتاپ‌های سراسر کشور از سوی شتاب‌ دهنده هاب شیراز (شتاب‌دهنده مشترک حرکت اول و دانشگاه شیراز) باعنوان لبخند چهارم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیر عامل شتاب‌ دهنده هاب شیراز ضمن اعلام این خبر درجمع خبرنگاران گفت: شرکت هاب شیراز که با مشارکت ۵۱ درصدی شرکت کسب‌ و کارهای نوپای حرکت اول، بازوی سرمایه‌ گذاری خطر پذیر همراه اول و ۴۹‌ درصدی دانشگاه شیراز تشکیل گردیده است؛ با هدف تمرکز زدایی اکوسیستم کارآفرینی از پایتخت، تقویت و غنی‌ سازی زیست‌ بوم نوآوری و کارآفرینی جنوب کشور جذب و پرورش ایده‌ها و تیم‌های مستعد به‌ ویژه از جوانان دانشجو فعالیت خود را از آبان‌ماه سال ۹۹ آغاز نموده است که این اقدامات در راستای استراتژی کلان همراه اول و دانشگاه شیراز و تحقق اهداف طرح تحول دیجیتال انجام پذیرفته است.

 علی نیک‌محمدی افزود: هاب شیراز به‌منظور تحقق اهداف خود، در طول هر سال، دوبار فراخوان حمایت از استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه با نام لبخند برگزار می‌کند. هدف اصلی این فراخوان، ایجاد فرصت برابر برای تمامی فعالان اکوسیستم استارتاپی سراسر کشور است تا از امکانات و خدمات هاب شیراز مانند دوره‌های آموزشی، فضای کار اشتراکی، خدمات دیجیتال مارکتینگ، جلسات مشاوره و بیزینس کوچینگ اختصاصی و همچنین سرمایه‌گذاری نقدی بهره‌مند شوند.

به‌گفتۀ او، حوزه‌های تمرکز این شتاب‌دهنده برای جذب استارتاپ‌ها، سلامت دیجیتال، تجارت الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، بازی و رسانه‌های دیجیتال، شهر هوشمند، گردشگری، فینتک و... است. 

مدیرعامل شتاب‌دهندۀ هاب شیراز گفت: این شتاب‌دهنده با حمایت شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول، بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر همراه اول، در این نوبت از فراخوان خود، توانسته است میزان سرمایۀ نقدی قابل ارائه در مرحلۀ بذری به تیم‌ها را افزایش داده و به متوسط ۷۰۰ میلیون تومان برای دورۀ شتاب‌دهی برساند.

نیک‌محمدی گفت: اگرچه دفتر مرکزی این شتاب‌دهنده در دانشگاه شیراز واقع شده است؛ اما این مجموعه حوزۀ جغرافیایی فعالیت خود را محدود به استان فارس نکرده و از سراسر ایران تیم جذب کرده و سرویس‌دهی می‌کند و تاکنون از مجموع فراخوان‌های لبخند اول و دوم، روی ۹ تیم فعال در حوزه‌های فعالیت این شتاب‌دهنده سرمایه‌گذاری کرده است که امیدواریم بتوانیم در آیندۀ نزدیک نیز شاهد حضور تیم‌های توانمند دیگری در سبد سرمایه‌گذاری خود باشیم. 

مدیرعامل شتاب‌دهندۀ هاب شیراز ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره از فراخوان تا پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۲ است. 

شرکت هاب شیراز

گفتنی‌ست علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص «چهارمین فراخوان حمایت از استارتاپ‌های هاب شیراز ( لبخند چهارم)» می‌توانند با شماره‌های ۰۹۹۰۵۰۲۶۸۲۷ و ۰۷۱۳۶۱۳۲۹۴۱ تماس بگیرند یا برای ثبت‌نام از طریق لینک زیر اقدام نمایند: https://hubshiraz.ir/labkhand-4 هاب شیراز (شتاب‌دهنده‌ی مشترک دانشگاه شیراز و حرکت اول) در طبقۀ هشتم برج نوآوری دانشگاه شیراز واقع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه