English

مدیریت شعب بانک تجارت ایلام خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱ هزار وام ازدواج به متقاضیان

مدیریت شعب بانک تجارت ایلام گفت: یک هزار و ۴۶ فقره وام ازدواج، ۶٧٢ فقره وام به اقشار آسیب پذیر و ٧ فقره وام نیز به زندانیان نیازمند پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱ هزار وام ازدواج به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسین اروانه اظهار داشت: مدیریت شعب بانک تجارت ایلام در سال جاری اقدامات موثری در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و… جهت خدمت رسانی به مردم انجام داده و در این راستا جزو بانک های پیشرو و پیشتاز استان بشمار می رود.

وی افزود: احداث یک باب مدرسه در روستای محروم پشته ماژین و احداث دو خانه بهداشت در روستاهای چشمه کبود و پاریاب ملکشاهی از مهمترین برنامه های این شعب در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی است.

مدیریت شعب بانک تجارت ایلام ادامه داد: همچنین با هماهنگی نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و سازمان زندان های استان بیش از ۵ هزار بسته آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان بی سرپرست و بد سرپرست مناطق محروم ایلام توزیع شده است.

اروانه از دیگر خدمات این شعب در ایام اربعین را برپایی موکب، تهیه و توزیع غذای گرم و آب معدنی و سایر اقلام خوراکی و ضروری سفر اربعین مانند چفیه و کلاه و کوله و .. عنوان کرد.

وی یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۴۲۷ وام فرزند آوری توسط شعب بانک تجارت ایلام به متقاضیان سطح استان پرداخت شده است.

مدیریت شعب بانک تجارت ایلام افزود: همچنین در این بازده زمانی، یک هزار و ۴۶ فقره وام ازدواج، ۶٧٢ فقره وام به اقشار آسیب پذیر و ٧ فقره وام نیز به زندانیان نیازمند پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه