English

سردار رهام بخش حبیبی مطرح کرد؛

آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت نوروز / برخورد با هنجارشکنان مراسم چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان با اشاره به راه اندازی بیش از یک هزار و ۳۰۰ گشت پلیس، از آمادگی کامل پلیس فارس برای تأمین امنیت تعطیلات نوروزی خبر داد.

آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت نوروز / برخورد با هنجارشکنان مراسم چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری موج فارس، فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه در همراهی و تعامل با پلیس فارس پیرامون ارتقاء احساس امنیت در جامعه، اظهار داشت: در طرح نوروز ۱۴۰۲ پلیس فارس با راه اندازی یک هزار و ۳۰۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین بکارگیری ۹۵۰۰ نیرو در سطح پارکها، تفرجگاه ها، مناطق گردشگری و ... اقدام به تأمین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی خواهد کرد.

سردار رهام بخش حبیبی با بیان اینکه شعار فراجا در نوروز ۱۴۰۲ "نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای" تعیین شده است، گفت: قرارگاه نوروزی پلیس فارس برای خدمت رسانی مطلوب و بهتر به مردم و آمادگی برای ورودی پرنشاط و فعالانه به نوروز، راه اندازی خواهد شد.

سردار حبیبی تصریح کرد: برنامه ریزی برای استقرار بیش از ۱۰ ایستگاه شادی در محور های مواصلاتی استان فارس با هدف رفع خستگی و افزایش هوشیاری رانندگان در طرح نوروز صورت گرفته و اجرایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان تأکید کرد: در تعطیلات نوروز به مانند سال های گذشته نظم و امنیت و آرامش را در سطح جامعه برقرار می کنیم و هرگز اجازه نمی دهیم که امنیت مردم در این ایام به خطر بیفتد.

 

برخورد قانونی با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه پلیس با شادی مردم در چهارشنبه آخر سال مخالف نیست، گفت: پلیس به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه، با بی نظمی و ناامنی به بهانه‌ شادی و هیجان مخالف است و با اینگونه موارد برخورد قانونی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی استان، بالغ بر ۲۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ۱۵ متهم در این خصوص دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان گفت: کسانی که در چهارشنبه آخر سال به عناوین مختلف اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب آرامش برای عموم افراد جامعه ایجاد کنند با هماهنگی مرجع قضائی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف خواهد شد.

 

کشف ۳۸ هزار و ۳۹۹ فقره سرقت در استان فارس

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود، به انهدام ۷ باند سارقان سابقه دار توسط پلیس آگاهی استان فارس اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲۴ سارق دستگیر و در تحقیقات به ۱۲۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی با تشریح عملکرد ۱۱ ماهه پلیس آگاهی استان، تصریح کرد: در این مدت با تلاش مأموران پلیس آگاهی، ۱۴ هزار و ۵۶۶ سارق دستگیر و در مجموع ۳۸ هزار و ۳۹۹ فقره انواع سرقت کشف شده است.

انهدام ۷۵ باند و کشف ۴۵ تن انواع مواد مخدر، جمع آوری ۴ هزار و ۸۶۶ معتاد متجاهر، کشف ۶۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق، دستگیری ۲۷۶ اراذل و اوباش، افزایش ۷ درصدی کشفیات جرائم فضای مجازی، اجرای ۳۴ طرح مبارزه با سرقت و کشف ۳ هزار و ۸۵۳ فقره انواع سرقت و مصالحه ۷۲ درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری از دیگر موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح اقدامات پلیس در سال جاری به آن ها اشاره کرد.  

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه