English

محمدی مطرح کرد؛

افزایش ظرفیت باشگاه فرهنگیان شیراز برای نوروز ۱۴۰۲

دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس گفت: در راستای تکریم مهمانان نوروزی فرهنگی و توسعه ظرفیت اسکان، ۲۰۰ تختخواب به ظرفیت باشگاه شماره یک فرهنگیان شیراز برای نوروز ۱۴۰۲ افزوده شد.

افزایش ظرفیت باشگاه فرهنگیان شیراز برای نوروز ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری موج فارس، دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس با اعلام این خبر افزود: در جوار باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز ساختمان قدیم ناحیه دو شیراز وجود داشت که با تجهیز، بهسازی و تغییر اتاق های این مجموعه، ۲۰۰ تختخواب به ظرفیت باشگاه شماره یک فرهنگیان شیراز برای نوروز ۱۴۰۲ افزوده شد.

حسنعلی محمدی با تشریح آمار و ارقام از مراکز اسکان استان، اظهار کرد: در راستای تکریم بیش از پیش مهمانان نوروزی، توسعه محل های اقامتی را در دستور کار قرار دادیم لذا با اضافه کردن۱۱سوئیت ۶ نفره و همچنین ۲۰ اتاق به ظرفیت میانگین ۶ نفره، ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی فرهنگی را در باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز افزایش دادیم‌.

محمدی افزود: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان، با توجه به وجود معظل ترافیک در ایام نوروز خصوصا در شهر شیراز، اختصاص فضای باز حیاط مدارس که خارج از چرخه اسکان مهمانان نوروزی هستند و درجوار اماکن زیارتی سیاحتی و محل های پر ترافیک شیراز هستند با تعرفه مصوبه شورای شهر به عنوان محل پارک خودروی مسافرین از دیگر اقدامات ستاد اسکان نوروزی در شیراز است.

دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس تصریح کرد: فارس استانی پرجاذبه درحیطه مذهبی و گردشگری است که معمولا در ایام نوروز بیشترین مهمان نوروزی را در سطح کشور به خود اختصاص  می دهد بنابراین در اغلب سال ها در جذب مسافرین نوروزی رتبه اول کشوری را دارد.

 وی ادامه داد: در سطح استان ۶۸ پایگاه کار پذیرش مسافرین نوروزی را برعهده دارند که از این تعداد ۶ پایگاه در شهر شیراز استقرار دارند.

دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس، خاطرنشان کرد: حدود ۱۲ هزار کلاس درس در بیش از ۱ هزار و ۱۳۰ مدرسه به امکانات اقامتی تجهیز و مهیای پذیرش مهمانان نوروزی در سطح استان است.

وی اضافه کرد: ۴۶ مهمانسرا و خانه معلم با ۱۷۰۰ تختخواب و ۱۲ خوابگاه دانشجویی و دانش آموزی با ۲۲۰۰تخت مهیای پذیرش مهمانان نوروزی در سطح استان فارس است.

محمدی گفت: بیش از ۳ هزار ۵۰۰ نفر در استان کار پذیرش مهمانان نوروزی را بر عهده دارند که در بخش های مختلف به ارایه خدمات می پردازند.

دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس افزود: فعالیت ستادهای اسکان نوروزی در شیراز از ۲۵ اسفند ماه با پذیرش مهمانان نوروزی در اقامت گاه های دولتی آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه