English

اختتامیه مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در یزد:

غرفه آموزش فنی و حرفه‌ای یزد در حاشیه مسابقات ملی ابتکارات دانش آموزی/ حضور بیش از ۱۰ هزار تیم در این مسابقات

آئین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد.

غرفه آموزش فنی و حرفه‌ای یزد در حاشیه مسابقات ملی ابتکارات دانش آموزی/ حضور بیش از ۱۰ هزار تیم در این مسابقات

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، مجیبد حق جو مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، در آئین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی حضور پیدا کرد.

آئین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور، وزیر آموزش و پرورش، استاندار یزد، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از دانش آموزان سراسر کشور برگزار شد.

استاندار یزد در این آئین، با اظهار خردسندی نسبت به میزبانی از دانش آموزان سراسر کشور در قالب این جشنواره گفت: این جشنواره بزرگترین رویداد نوآورانه سال 1401، در سالی است که به نام «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام بیش از 10 هزار تیم دانش آموزی جهت شرکت در این دوره از مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی، خاطرنشان کرد: پس از بررسی و داوری در مرحله مقدماتی، در مجموع بیش از 870 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

IMG_20230312_140848_435

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه