English

با حضور وزیر بهداشت:

مرکز درمان ناباروری شهرستان لامرد افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همگام با اهداف برنامه ملی جوانی جمعیت، مرکز درمان ناباروری «IUI» در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر شهرستان لامرد افتتاح شد.

مرکز درمان ناباروری شهرستان لامرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس، با حضور در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر شهرستان لامرد، مرکز IUI را در این بیمارستان افتتاح کرد تا زمینه های خدمت رسانی به زوجین نابارور در این منطقه از استان فارس، توسعه یابد.

بهرام عین اللهی‌ در آیین بهره برداری از این خدمت جدید سلامت، برنامه جوانی جمعیت را جزو سیاست های مهم دولت سیزدهم و وزارت بهداشت برشمرد و گفت: در این راستا مراکز درمان ناباروری در کشور در حال توسعه است که امروز شاهد افتتاح یکی از این مراکز پیشرفته در شهرستان لامرد هستیم.

او با اشاره به وجود چهار و نیم میلیون زوج نابارور در کشور ادامه داد: یکی از سیاست های مهم وزارت بهداشت برای کمک به خانواده ها، گسترش مراکز درمان ناباروری در تمامی مناطق کشور است و تاکنون نزدیک به ۶۰ مرکز ناباروری در کشور راه اندازی شده است.

مرکز درمان ناباروری شهرستان لامرد با متراژ ۲۰۰ متر مربع در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر، با صرف دو میلیارد تومان هزینه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بنیاد برکت، تجهیز و به بهره برداری رسید.

این مرکز با حضور متخصص زنان، کارشناس علوم آزمایشگاهی، کارشناس مامایی و پرستاری پذیرای مراجعان است.

پیش از این نیز مراکز درمان ناباروری با خدمات مشابهی در بیمارستان مادر و کودک شوشتری، همچنین شهرستان های داراب، نورآباد ممسنی و آباده به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه