English

وزیر راه و شهرسازی:

۸۸۷ نقطه حادثه خیز کشور تا پایان دولت اصلاح می‌‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: 350 نقطه حادثه خیز کشور اصلاح شده و 887 نقطه حادثه خیز هم در کشور شناسایی شده که بخشی از آن نیز در استان هرمزگان قرار دارد، برنامه جامعی برای اصلاح این نقاط تا پایان دولت وجود دارد.

 887 نقطه حادثه خیز کشور تا پایان دولت اصلاح می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آئین افتتاح طرح‌های حوزه راهداری استان هرمزگان اظهار داشت: امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های خوبی در سطح استان هرمزگان بودیم، در حوزه راهسازی حدود 700 میلیارد پروژه به بهره برداری رسید. 

وی با تاکید بر اینکه برنامه ویژه‌ای برای اصلاح نقاط حادثه خیز داریم گفت: 350 نقطه حادثه خیز کشور اصلاح شده و 887 نقطه حادثه خیز هم در کشور شناسایی شده که بخشی از آن نیز در استان هرمزگان قرار دارد، برنامه جامعی برای اصلاح این نقاط تا پایان دولت وجود دارد. 

بذرپاش گفت: عملیات اجرایی محور کهورستان-لار که یکی از نقاط حادثه خیز هرمزگان است به طول 36 کیلومتر آغاز شد، 19 کیلومتر باقی مانده نیز تلاش می‌شود در ماه‌های ابتدای سال آینده آغاز شود. 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به هزینه سنگین نگهداشت مسیرهای مواصلاتی گفت: اگر ظرفیت‌های عمومی و خصوصی مایل به مشارکت در نگهداری از مسیرها باشند آمادگی لازم برای این امر وجود دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه