English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

کشف ۲۱ دستگاه خودروی مسروقه در اصفهان / ۷ سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری 7 سارق و کشف 21 دستگاه خودروی مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

کشف 21 دستگاه خودروی مسروقه در اصفهان / 7 سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، مالخران و کشف اموال مسروقه، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند 7 سارق خودرو را در سطح شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات هایی غافلگیرانه آن ها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کنند.

وی افزود: در این راستا طی بازرسی مأموران از مخفیگاه متهمان تعداد 21 دستگاه خودروی مسروقه کشف و پس از شناسایی مالکان و سیر مراحل قانونی به آن ها مسترد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی و از آن ها خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه در خصوص پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه