English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

اقدامات جهاد کشاورزی در تنظیم بازار اطلاع‌رسانی شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: علیرغم همه تلاش‌ها و اقدامات جهادی برای تنظیم بازار و توزیع اقلام اساسی با قیمت مناسب در جامعه، برخی تلاش می‌کنند این زحمات و خدمات را وارونه جلوه دهند و جلوی اقدامات مؤثری جهاد کشاورزی را بگیرند.

اقدامات جهاد کشاورزی در تنظیم بازار اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی در ششمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار داشت: علیرغم همه تلاش‌ها و اقدامات جهادی برای تنظیم بازار و توزیع اقلام اساسی با قیمت مناسب در جامعه، برخی تلاش می‌کنند این زحمات و خدمات را وارونه جلوه دهند و جلوی اقدامات مؤثری جهاد کشاورزی را بگیرند.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی بدون توجه به حاشیه‌ها، در وسط میدان تنظیم بازار ایستاده و تا روز آخر به ارائه خدمت می‌پردازد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مکان عرضه محصولات اساسی و کشاورزی تنظیم بازاری از طریق فضای مجازی به اطلاع شهروندان استان برسد و کشتارگاه‌های استان تحت نظارت مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار گیرد و با هرگونه تخلف برخورد قاطع قانونی صورت پذیرد.

وی افزود: مدیر جهاد کشاورزی در شهرستان فرمانده تنظیم بازار آن شهرستان است و با قدرت به تأمین و توزیع اقلام تنظیم بازاری اقدام کند.

عنایتی بیان داشت: در شرایط کنونی با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و اخلال در بازار قاطعانه برخورد شود و تعزیرات حکومتی هم در کنار مدیران جهاد کشاورزی در وسط میدان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی