English

امام جمعه شیراز:

دشمن به هر شکلی تهمت و افترا زدن به جامعه اسلامی را انجام می‌دهد

آیت‌الله دژکام گفت: دشمن به هرشکل به دنبال تهمت و افترا زدن به جامعه اسلامی ایران است، آنها می‌دانند بانوان ایرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چقدر رشد کرده اند، اما غیض و کینه‌شان نمی‌گذارد و به هر شکلی بحث می‌کنند.

دشمن به هر شکلی تهمت و افترا زدن به جامعه اسلامی را انجام می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و‌ امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به بدحالی تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس استان فارس گفت: می‌بینید که دشمن به هر شکلی تهمت و افترا زدن به جامعه اسلامی ما را انجام می‌دهد و می‌دانند که بانوان ایرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چقدر رشد کرده اند، اما غیض و کینه‌شان نمی‌گذارد و به هر شکلی بحث می‌کنند که این‌ها مخالف رشد بانوان هستند. 

آیت الله دژکام ضمن تشکر از نیروی انتظامی که یک تیم از عوامل این اتفاقات را دستگیر کرد و معلوم شد چه کسانی هستند و چه اعتقاداتی دارند، گفت: دادگستری هم که رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که عاملین این اتفاق مفسد فی الارض هستند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند در این قضیه بخششی در کار نخواهد بود و برخورد جدی و قاطع با عوامل این اتفاقات بشود‌.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اتحاد مردم افزود: هرچند دشمن باز از روزنه ای دیگر دشمنی می کند اما این صف‌های بهم پیوسته همواره توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه شیراز گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و خدا همه را دعوت کرده که در ماه رمضان مهمان او باشند، فضای شهر را برای ماه رمضان آماده کنیم. خدایی نکرده اگر این بی‌ادبی‌ها در ماه رمضان بخواهد ادامه پیدا کند دیگر فضای شهر مناسب نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در فارس همچنین با اشاره به درپیش بودن دهه تکریم مساجد، لزوم تمیز کردن مساجد را متذکر و یادآور شد که شیراز حدود ۵۰۰ مسجد و امامزاده دارد که به برکت ماه مبارک رمضان باید آباد شود.

آیت‌الله دژکام در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به مناسبت‌های تقویمی پیش رو، بر لزوم پاسداشت یاد شهدا و معرفی و احیای مسیر و اهداف و آرمان‌های شهدا را متذکر شد و تاکید کرد که گرامیداشت شهدا، مربوط به یک روز و سالروز تاسیس بنیاد شهید نیست بلکه باید همه سال به یاد شهیدان و ادامه دهنده راهشان باشیم.

امام جمعه شیراز افزود: در مدت ۲۴ ساعت بیش از سه میلیون نفر به جمکران رفتند و این حرکت ارزشمند معنوی یک حسن ختام می‌خواهد؛ استغاثه به ولی عصر نیاز است.

نماینده ولی فقیه در ادامه ضمن تشکر از مردم استان فارس و شهر شیراز به دلیل برگزاری جشن‌های باشکوه در اعیاد شعبانیه گفت: مردم نشان دادند در هر شرایطی که باشند دست از عشق و ارادتشان نسبت به ائمه به ویژه حضرت مهدی موعد (عج) بر نمی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه