English

فرماندار البرز:

طرح روستای پاک باید به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد

فرماندار البرز گفت: طرح روستای پاک در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید به صورت تخصصی و با بررسی شواهد عینی مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم از آن به عنوان الگو استفاده کنیم.

طرح روستای پاک باید به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در روستای باورس بخش محمدیه به عنوان محل اجرای طرح روستای پاک و با حضور مسئولان و معتمدان روستا برگزار شد، اظهار داشت: طرح روستای پاک، طرحی ابتکاری در جهت هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر در مقیاس کوچکتر، با هدف سنجش ظرفیت مجموعه شهرستان بود که در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارتقاء توان اجرایی مورد برنامه ریزی قرار گرفت.

وی افزود: طرح روستای پاک، باید به صورت تخصصی و با بررسی شواهد عینی مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم از آن به عنوان یک الگو در نقاط دیگر شهرستان نیز استفاده کنیم.

فرماندار البرز در خصوص اقدامات فرهنگی مرتبط با حوزه اعتیاد گفت: یکی از راه‌ها و شیوه‌های مهم مبارزه با اعتیاد اقدامات فرهنگی است و این اقدامات زمانی اثربخش خواهد بود که محتوای آن نیز با مضمون اعتیاد، مطالعه و برنامه ریزی شده باشد.

غفوری گفت: باید از دستگاه‌ها و اداراتی که هم در انجام وظایف ذاتی خود و هم در موضوعات ابتکاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند و این دغدغه را در فعالیت آنها می‌توان دید تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه