English

توضیحات آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مسمومیت دانش‌آموزان چند شهرستان

اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهاندرباره گزارش‌هایی مبنی بر بدحالی برخی دانش‌آموزان در چند شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مسمومیت   دانش‌آموزان چند شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بر این اساس، تعداد ۱۴ نفر از دانش‌آموزان مدرسه حکیمه شهر گلدشت نجف‌آباد، صبح دیروز با مراجعه به مسؤولان مدرسه، اظهار بدحالی کردند که با تماس مسؤولان مدرسه با اورژانس، جهت اطمینان حاصل شدن از اینکه دانش‌آموزان مشکل خاصی نداشتند به مراکز درمانی منتقل شدند و پس از بررسی و معاینات کامل پزشکی، با حال مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

در شهرستان سمیرم نیز در مدارس حضرت معصومه(س) و شریفه روستای سعادت آباد این شهرستان نیز تعداد ۱۶ دانش‌آموز با اظهار اینکه احساس بوی بدی داشته‌اند، اظهار بدحالی داشته‌اند که بلافاصله مسؤولان مدرسه با عوامل اورژانس تماس گرفتند و این ۱۶ دانش‌آموز برای بررسی‌ها و معاینات به بیمارستان منتقل شدند که در نهایت پس از بررسی سرپایی، همه آن‌ها با حال مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

در دبیرستان مکتبی ناحیه ۵ شهر اصفهان نیز امروز تعداد ۴ نفر از دانش‌آموزان مدرسه با علائمی از قبیل سنگینی قفسه سینه و تنگی نفس به مدیر مدرسه مراجعه می‌کنند که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که ۲ نفر از آنان ترخیص شدند و ۲ نفر دیگر نیز تحت درمان هستند.

در دبیرستان حاج محمدی تیران و کرون نیز ۹ نفر از دانش‌آموزان با اعلام علائمی همانند سردرد و حالت تهوع به مدیر مدرسه مراجعه کردند که به بیمارستان منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

در شهرستان خمینی‌شهر نیز ۵ دانش‌آموز مدرسه کوثر به همراه یک همراه با ابراز سردرد و ضربان به مدیر مدرسه مراجعه کردند که با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند و حال همگی آنان در حال حاضر مساعد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه