English

سردار ملک زاده خبر داد؛

انهدام اعضای باند قاچاق خودرو در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انهدام اعضای باند قاچاق خودرو، ۱۰ دستگاه سواری به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال در شیراز کشف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند از طریق اسناد جعلی اقدام به خرید و فروش خودروهای قاچاق می کنند که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از چند ماه کار اطلاعاتی موفق شدند در این خصوص ۱۸ نفر که اعضای یک باند بودند را شناسایی و طی چند عملیات آنان را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادب استان موفق شدند طی چند مرحله و در بازدید از منازل متهمان ۱۰ دستگاه سواری قاچاق از نوع لندکروزر، لکسوس، بی ام دبلیو، میتسوبیشی، نیسان مورانو و اف جی کرویزر را کشف کنند.

قاچاق خودرو شیراز

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای مکشوفه را ۳۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه