English

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

جاساز ۲۰ کیلو تریاک در سمند

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 20 کیلوگرم تریاک درعملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین و آذربایجان غربی خبر داد.

جاساز 20 کیلو تریاک در سمند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در همکاری مشترک و تبادل اطلاعاتی با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی یکی از عاملان توزیع مواد افیونی شناسایی شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یک دستگاه خودرو سمند قاچاقچیان حامل مواد مخدر در محور های مواصلاتی قزوین شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی پس از تعقیب ومراقبت در "عوارضی شماره 2" جاده قدیم "قزوین-تهران"متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی از آن 20 کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات 2 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد:مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه