English

معاون استانداری فارس:

جوانان امروز، انگیزه زیادی برای خدمت دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز جوانان انگیزه زیادی برای خدمت کردن دارند که با گذشته قابل قیاس نیست؛ در گام دوم انقلاب تا چهل سال آینده امید به حرکت پویا و اثرگذار جوانان است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت روز جوان در شیراز افزود: بخش جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، گوی سبقت را از ورزش ربوده است که این امر نشان از موفقیت در این حوزه است چرا که ورزش حاشیه های زیادی دارد و مقام های به دست آمده توسط جوانان استان در سطح ملی، بیانگر همین امراست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اطلاع رسانی باید بر اساس نیاز مخاطبان باشد، گفت: ۲ عامل قدرت در جهان وجود دارد، یکی داشتن اطلاعات و دیگر اطلاع رسانی است.

معاون استاندار فارس در همین پیوند بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در راستای خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: با وجود مشکلات مالی که وجود داشت، امسال نسبت به پارسال ۲ برابر پروژه در این استان افتتاح شده و برای آن حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان هزینه شده است که مردم باید این موضوع را بدانند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه