English

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان:

کتابخانه عمومی شهرک نایسر سنندج به زودی افتتاح می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: کتابخانه عمومی شهرک منفصل شهری نایسر سنندج به زودی افتتاح و آماده خدمت رسانی به کتابخوانان می شود.

کتابخانه عمومی شهرک نایسر سنندج به زودی افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، محمد مخدومی اظهار کرد، با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهر نایسر آماده افتتاح و بهره برداری است، اظهار کرد: این کتابخانه با امکانات ویژه تا پایان اسفند ماه سال جاری افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: کتابخانه عمومی نایسر یکی از بخش های مجتمع بزرگ فرهنگی_ هنری این شهرک است که در طبقه اول این مجتمع واقع شده و دارای 247 متر مربع زیربنا است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با بیان اینکه کتابخانه نایسر دارای بخش های متنوعی است، افزود: مخزن کتاب، سالن مطالعه، بخش کودک و نوجوان، نشریات بخش خدمات مبتنی بر وب از جمله قسمت های این کتابخانه عمومی شهرک منفصل شهری نایسر است.

مخدومی با اشاره به اینکه به منظور تجهیز کتابخانه مذکور از به روزترین و با کیفیت ترین امکانات استفاده شده است، گفت: تاکنون نزدیک به پنج میلیارد ریال به منظور راه اندازی کتابخانه نایسر هزینه شده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه شهرک منفصل شهری نایسر سنندج با بیش از 80 هزار نفر جمعیت فاقد امکانات مناسب به ویژه در حوزه های فرهنگی و هنری است و امیدواریم با راه اندازی این مجتمع بخشی از نیازهای مردم در این زمین ها تا حدودی مرتفع شود.  

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان راه اندازی کتابخانه در مناطق روستایی و حاشیه شهری را از برنامه های مهم این نهاد فرهنگی ذکر کرد و افزود: بر همین اساس در سال های گذشته چند کتابخانه روستایی در استان راه اندازی شده است.

مخدومی خواستار حمایت بیشتز مسئولان و خرینی از کتابخانه های عمومی شد و اضافه کرد: کتابخانه های عمومی از ارکان مهم در توسعه فرهنگی هستند و توجه به این بخش سبب پیشرفت در سایر بخش ها نیز می شود.

گفتنی است؛ استان کردستان در حال حاضر دارای 54 باب کتابخانه عمومی نهادی و 28 باب کتابخانه عمومی مشارکتی است و نزدیک به 45 هزار نفر در این کتابخانه ها عضویت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه