English

تجلیل اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین از دانه تاک بعنوان کارآفرین برتر سال ۱۴۰۱

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین با حضور در واحد تولیدی دانه تاک از همکاری این شرکت با ساازمان تامین اجتماعی تجلیل کرد.

تجلیل اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین از دانه تاک بعنوان  کارآفرین برتر سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حمید کوزه گرها مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین با حضور در واحد تولیدی دانه تاک از همکاری این شرکت با ساازمان تامین اجتماعی تجلیل کرد.

 در این مراسم مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین ضمن قدردانی از مساعدت با سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان همواره می بایست همگام با شرکای اصلی خود باشد و از سویی دیگر امید به پرداخت بدهی  یکهزار میلیارد تومانی برخی کارفرمایان استان کارگر نشین قزوین ما را در ارائه خدمات مطلوب تر همیاری نماید. 

قدیانی، مدیر عامل شرکت دانه تاک از مشکلات موجود در تهیه مواد اولیه من جمله افزایش قیمت ارز و غیره سخن گفت و تصریح نمود: سازمان تامین اجتماعی تعهد به غیر دارد و پرداخت حق بیمه بموقع برای ما اصل بوده تا آرامش استان صنعتی حاصل گردد.

دانه تاک در محدوده ی شعبه تاکستان از سال ۶۸ با هشت نفر نیروی انسانی راه اندازی شده و هم اکنون با ۳۴ نفر پرسنل، تولید دان طیور را در دست فعالیت دارد . 

لازم بذکر است دانه تاک اولین واحد تولیدی بود که برای سازمان تامین اجتماعی در شرایط اقتصادی موجود و افزایش نرخ دستمزدها جهت ارائه تعهدات گسترده آن آرزوی موفقیت نموده و قول مساعدت با سازمان را در تمامی زمینه ها داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه