English

با امضای تفاهم نامه همکاری پست و اداره‌کل میراث فرهنگی گیلان صورت می گیرد؛

ارائه سرویس‌های ارزان قیمت پستی ویژه تولیدکنندگان صنایع‌دستی به همه نقاط جهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از امضای تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل پست استان خبر داد و گفت: «براساس این تفاهم‌نامه پست استان در راستای خدمات‌دهی در حوزه تجارت الکترونیک صنایع‌دستی با این اداره کل همکاری خواهد داشت.

ارائه سرویس‌های ارزان قیمت پستی ویژه تولیدکنندگان صنایع‌دستی به همه نقاط جهان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ولی جهانی امروز مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: این تفاهم نامه امروز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان و مدیرعامل شرکت ملی پست  به امضا رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های اداره پست اظهار داشت: هنرمندان زیادی در همه جای کشور داریم که در کارگاه‌های خانگی خود، به تولید صنایع‌دستی مشغولند و در سال‌های اخیر با حمایت دولت، این گونه فعالیت‌ها، توسعه و رشد زیادی هم پیدا کرده است.

وی افزود: آن چیزی که برای این فعالان و هنرمندان اهمیت دارد، دسترسی به بازار و مشتریان است و این در حالی است که تولیدکنندگان صنایع‌دستی در نقاط دورافتاده، برای معرفی محصولاتشان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه تولیدکنندگان صنایع‌دستی در چگونگی عرضه محصولات به مشتریان هم با مشکل مواجهند، گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه، شرکت ملی پست، بسته‌‌های حمایتی ویژه و سرویس‌های ارزان قیمت پستی را در اختیار تولیدکنندگان صنایع‌دستی قرار می‌دهد و مبادله این محصولات را به همه نقاط کشور و حتی دنیا، برای آنها میسر می‌سازد.

مدیرکل پست استان گیلان نیز اظهار امیدواری کرد، این همکاری بتواند باعث جهش تولید در بخش صنایع‌دستی شود و در رشد و توسعه کشورمان نقش مفیدی ایفا نماید.

تفاهم نامه مذکور با موضوعاتی از قبیل توسعه همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها و ظرفیت طرفین به منظور تسهیل ارائه خدمات به متقاضیان در ادارات و دفاتر پستی سطح استان، تهیه و تنظیم شده‌است و مدت زمان آن یکسال خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه