English

پلیس توصیه کرد:

در خرید نوروزی لطفا تلفن همراه را در دید عموم قرار ندهید

سرپرست پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در آستانه نوروز و حضور شهروندان در بازار جهت خرید، از عموم مردم خواست که هنگام تردد و حضور در معابر، اماکن عمومی و بازار، مراقبت بیشتری از اموال و اشیاء با ارزش خود بخصوص گوشی تلفن همراه داشته باشند.

در خرید نوروزی لطفا تلفن همراه را در دید عموم قرار ندهید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ غضبان احمدی فرد با اشاره به وقوع سرقت های متعدد گوشی تلفن همراه به بهانه تماس ضروری و قاپیدن و.... اظهار داشت: استفاده از تلفن همراه بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی و عدم توجه به توصیه‌های پلیسی توسط شهروندان، سارقان را به ارتکاب موبایل قاپی ترغیب می‌کند.

وی افزود: شهروندان چنانچه در خیابان و معابر عمومی مجبور هستند با تلفن همراه صحبت کنند، رعایت نکات ایمنی را کرده و گوشی را بگونه‌ای در دست بگیرند که امکان قاپیدن آن بخصوص از پشت سر برای سارقان فراهم نشود.

احمدی فرد تصریح کرد: همچنین شهروندان از در اختیار قرار دادن گوشی خود به بهانه تماس‌های ضروری و یا هر علت دیگر به افراد ناشناس خودداری کنند.

سرپرست پلیس پیشگیری کرمانشاه ادامه داد: از حمل پول نقد فراوان و اشیاء و وسایل قیمتی بصورت پیاده پرهیز و از شمارش پول نقد در انظار عمومی که موجب تحریک سارقان شده، خودداری شود.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگر که شهروندان باید رعایت کنند اجتناب از قرار دادن کیف، موبایل و دیگر وسایل با ارزش روی داشبورد و صندلی خودرو است.

 احمدی فرد در پایان گفت: شهروندان در صورت وقوع هرگونه مشکل و موضوع مشکوک، مراتب را به گشت‌های فعال کلانتری و یا سامانه ۱۱۰ گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه