English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز ، عزت و اقتدار امروز نظام را حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان عزیز در تمام برحه های حساس انقلاب دانست.

عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در پیام سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان که در آستانه روز پاسدار و روز جانباز صادر شده آمده است:

« نام گذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و روز ولادت ابوالفضل العباس به نام روز جانباز فرصت مغتنمی است تا از فداکاری ها، تلاش ها، زحمات و جانفشانی های پاسداران و جانبازان عزیز به نحو شاسته قدردانی کرده و یاد و خاطره شهدای پاسدار و شهدای جانباز را گرامی بداریم.

امروز پاسداران عزیز به واسطه حمایت از مظلومان و محرومان و خدمات شایسته ای که در راستای پاسداری از ارزش های ناب الهی می کنند مورد خشم و غضب دشمنان و نظام های استکباری قرار گرفته و خار در چشم معاندان و مخالفان نظام هستند. اما ما هرگز از یاد نخواهیم برد که عزت و اقتدار امروز نظام نتیجه جانفشانی پاسداران و جانبازان گرانقدر در همه برحه های حساس انقلاب از ابتدا تا کنون است.

بی شک شهید شدن و جانباز شدن در راه حفظ اسلام و ولایت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و خدا را شاکریم که باب شهادت و جانبازی همچنان باز است و رزمندگان عرصه نظم و امنیت با چنین روحیه ای وارد این عرصه می شوند و همه چیزشان را فدای پاسداری از حریم وحرم نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند.

امروز پلیس هم  پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است ومنشورکار آنها تأسی به سیره و روش امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.

اینجانب فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل (ع) که به عنوان روز جانباز نامگذاری شده را به همه پاسداران و جانبازان عزیز استان اصفهان تبریک می گویم و امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان را پیش ببریم و قدم های موثری در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان برداریم و سربازانی مخلص در رکاب امام زمان (عج) باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه