English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد؛

تداوم ارائه خدمات حوزه سلامت، در روزهای پایانی سال و ایام نوروز

در نشستی با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسوولان ارشد سلامت شهرستان های استان فارس، برنامه ریزی و پیش بینی ‌های لازم برای آمادگی حوزه سلامت در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ انجام شد.

تداوم ارائه خدمات حوزه سلامت، در روزهای پایانی سال و ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع روسای شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های شهرستان های استان فارس گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای ایام نوروز ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و مجموعه سلامت فارس مانند گذشته و همانند دیگر ایام سال، در طول روزهای نوروز نیز با تمام توان در خدمت مردم است.

شریفی با قدردانی از عملکرد کارکنان و مجموعه های ارایه دهنده خدمات سلامت در استان، افزود: واحدهای ارایه دهنده خدمات درمانی شامل بیمارستان های دانشگاهی، خصوصی غیر دولتی و خیریه، اورژانس‌ های پیش ‌بیمارستانی و پاراکلینیک ها، با رویکرد ارایه خدمات استاندارد و به موقع در ایام نوروز فعال هستند.

او با اشاره به فعالیت تمامی بخش‌ های تصویربرداری و اتاق عمل بیمارستان ‌های دانشگاهی به صورت شبانه‌ روزی ادامه داد: تیم ‌های مدیریتی بیمارستان ‌ها نیز در این ایام در مراکز درمانی حضور دارند.

شریفی همچنین از انجام بازدیدهای مستمر و نظارت بر عملکرد بیمارستان ‌ها و مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت در ایام نوروز خبر داد و گفت: همکاران مرکز هدایت عملیات بحران EOC و مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه‌ علوم پزشکی (MCMC) نیز در نوروز ۱۴۰۲ نیز همچون گذشته به صورت شبانه روزی فعال هستند تا هماهنگی درون و برون ‌بخشی در ایام نوروز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام برنامه‌ ریزی‌های لازم برای حضور متخصصان مقیم و دسترسی سریع به متخصصان آنکال در بیمارستان ها را دیگر اقدام صورت گرفته در این زمینه برشمرد.

به گفته شریفی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به طور متوسط روزانه ۱۵۰ پزشک متخصص مقیم در رشته های زنان و زایمان، بیهوشی، جراحی عمومی، داخلی و اطفال در بیمارستان های دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه