English

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خبر داد؛

ساخت نخستین شناورلایروب هاپر بارج کشور در بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی ساخت نخستین شناور لایروب هاپر بارج کشور در بندر نوشهر خبر داد.

ساخت نخستین شناورلایروب هاپر بارج کشور در بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های بنادر شمالی به ویژه بندر نوشهر موضوع لایروبی است، اظهار داشت: با حمایت‌های سازمان بنادر و دریانوردی کشور، طراحی این لایروب  از حدود 6 ماه پیش آغاز شده و عملیات ساخت این پروژه توسط شرکت صدرا در حال انجام است.

وی ادامه داد: این لایروب که نخستین لایروب هاپر بارج چند منظوره ساخت داخل کشور به شمار می‌رود با دانش کاملاً بومی و بهره گیری از توانمندی های داخلی طراحی و ساخته می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، کار ساخت نخستین لایروب هاپر بارج کشور در نیمه نخست سال 1403 نهایی و تا پایان همان سال در بندر نوشهر به بهره‌برداری ‌خواهد رسید و این یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بندر نوشهر است.

گفتنی است؛ یکی از ویژگی‌های مهم این لایروب، اجرای عملیات نامحدود لایروبی در داخل و بیرون حوضچه بندر نوشهر به شکل بسیار مطلوب است و از همه تکنیک‌ها و دانش‌های لایروبی درآن استفاده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه