English

جامعه پزشکی ما قطعا ادامه راه شهیدان را دنبال می‌کند

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پرچم شهدا در میان جامعه پزشکی خوزستان، برافراشته است که این موضوع بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری روز سه شنبه در اولین یادواره شهدای جامعه پزشکی استان خوزستان که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد اظهارکرد: هر جا که سفره پربرکت یاد شهیدان برقرار باشد آنجا محل توزیع عنایات و ارزاقی است که سفره دار آن، شهدا هستند.

وی افزود: کسانی که پشت سر شهدا حرکت می‌کنند قطعا مورد عنایت خداوند قرار خواهند گرفت و شهدا آنها را پشتیبانی می‌کنند تا این راه را با قوت بیشتری ادامه دهند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شیطان دائما به دنبال دلسرد کردن کسانی است که در مسیر حق حرکت می‌کنند تا آنها را از مسیر خارج کند اما شهدا در یک چنین مواقعی به فریادمان می‌رسند.

وی با بیان اینکه شهدا به راه جهاد و شرف که راه سعادت است هدایت شدند افزود: آنها غیر از الگو و اسوه بودن، با افرادی که میراث دارشان هستند زندگی کرده و آنها را تنها نمی‌گذارند.

حاج علی اکبری ادامه‌داد: خوزستان و اهواز منطقه معراج شهدا است و خوبان بسیاری در این منطقه به لقاء الله پیوستند لذا امیدوارم که این منطقه بتواند نقش خود را در حیات طیبه کشور ایفا کند اگرچه هر ساله جوانان ما در قالب کاروان‌های راهیان نور رهسپار خوزستان شده و از زیارت یادمان های شهدا بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح‌کرد: خوشبختانه جامعه پزشکی ما دارای یک روحیه جهادی است و قطعا ادامه راه شهیدان را دنبال می‌کنند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان‌کرد: اگر بخواهیم در حوزه کارهای فرهنگی و تربیتی، یک فهرست ارائه کنیم، قطعا ترویج یاد شهیدان در بالاترین کارهای این فهرست خواهد بود. با انجام این کار، بسیاری از هدف‌های دیگر که برای رشد، بصیرت و آگاهی جوانان مدنظر است، محقق خواهد شد

وی افزود: چیزی که در جامعه پزشکی و مخصوصا جوانانی که در فرایند رشد هستند، بسیار به آن نیاز داریم، رفتن به محضر شهدا است چرا که این کار جامعه پزشکی را از ابتلائات گوناگون و طراحی‌های دشمن صیانت و زمینه اوج، رشد و پرواز را در آنها فراهم می‌کند.

حاج علی اکبری بیان‌داشت: امیدوارم با کارهای جامع فکری، فرهنگی، ادبی، شعر و ساختن فیلم یاد و خاطره شهدای گرانقدر، بیش از پیش گرامی داشته شود.

گفتنی است این یادواره به منظور تجلیل از ۱۷۳ شهید جامعه پزشکی خوزستان با حضور خانواده‌های معزز آنها در محل تالار شهدا دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه