English

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی:

تلاش حداکثری برای ارائه خدمات جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۲یک ضرورت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جلسه شورای اداری این اداره کل بر تلاش حداکثری کارکنان برای ارائه خدمات جاده‌ای هرچه بیشتر در ایام نوروز ۱۴۰۲تأکید کرد.

تلاش حداکثری برای ارائه خدمات جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۲یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل این اداره کل ضمن قدردانی از تلاش های مستمر و کارآمد کارکنان اداره کل در کسب موفقیت‌های مختلف در تمامی ادارات زیرمجموعه بر استمرار این مجاهدت ها و تلاشهای بی وقفه بمنظور ارائه خدمات حداکثری در ایام نوروز ۱۴۰۲تأکید کرد و افزود: با توجه به ضرورت تسهیل ترددها در ایام نوروز، در روزهای نزدیک به پایان سال باید تلاش کنیم تا با نهایت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بیشترین خدمات ممکن را برای کاربران جاده‌ای مهیا سازیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را هم اندیشی بیش از پیش در جهت تسهیل در انجام امور محوله، هم افزایی در پیشبرد اهداف متعالی سازمانی، جدیت در پیگیری موضوعات اجرایی، ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

جهانی در ادامه با تأکید بر تلاش مضاعف برای آماده سازی محورهای مواصلاتی و فراهم ساختن بستری ایمن جهت تسهیل سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی برای نهادینه کردن رانندگی ایمن، نیاز امروز جامعه است که باید همسو با اقدامات فیزیکی برای ایمن سازی راه‌ها مورد نظر قرار گیرد و امیدواریم امسال با رویکردی متفاوت و مشارکت همه همکاران بتوانیم در کنار ارتقاء ایمنی راه‌ها فعالیتهای فرهنگی مناسبی را در محورهای شریانی برای مسافران عبوری ارائه دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در کنار تمامی اقدامات انجام گرفته برای خدمت‌رسانی به مردم بویژه کاربران جاده‌ای و تسریع در روند امور اداری مراجعین، در تلاشیم تا رفاه کارکنان را نیز در زمینه های مختلف تأمین نموده و برای استمرار اقدامات جهادی کارکنان در فضای انگیزشی کوشا باشیم.

در پایان این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به اتفاق معاونین و مدیر حراست اداره کل، با اهدای لوح تقدیر از کارکنان فعال در کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی و همچنین کسب رتبه برتر در تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه