English

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

مه گرفتگی تا فردا مهمان خوزستان است

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی تا فردا سه‌شنبه در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست که این پدیده با کاهش شعاع دید همراه خواهد بود.

مه گرفتگی تا فردا مهمان خوزستان است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه‌زاری بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش یابی از اواخر وقت امروز تا اواسط وقت فردا طی ساعاتی شاهد افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق شمالی استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه روند افزایشی دما تا پنج روز آینده پیش‌بینی می‌شود افزود: در شبانه روز گذشته گتوند با ۲۲.۳ و ایذه با ۱.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۰.۶ و حداقل ۵.۵ درجه سانتیگرا د گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع پدیده مه رقیق شامگاهی و صبحگاهی و همچنین کاهش دید افقی از اوایل روز دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، به واسطه پدیده مه گرفتگی در مناطقی از جنوب شرق و شمال استان و جاده‌های مواصلاتی، مخاطره کاهش دید افقی، افزایش رطوبت و مه و اختلال در مسافرت‌های هوایی صبحگاهی و شامگاهی قابل انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه