English

استاندار کرمانشاه:

تداوم تردد زوار از مرز خسروی برای کرمانشاه حائز اهمیت است

استاندار کرمانشاه تداوم تردد زوار از مرز خسروی را یکی از اولویت‌های استان برشمرد .

تداوم تردد زوار از مرز خسروی برای کرمانشاه حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه تداوم تردد زوار از مرز خسروی را یکی از اولویت‌های استان برشمرد و گفت: کیفیت خدمات و امکانات مرز خسروی باید در سطحی باشد که زوار عزیزی که این مرز را انتخاب می‌کنند، در آینده تبدیل به یک مبلغ برای ترغیب دیگر افراد برای عبور از خسروی شوند.

محمدطیب صحرایی در دیدار مدیر حج و زیارت استان در استانداری همچنین افزود: قطار کرمانشاه یک ظرفیت بسیار مناسب برای جابجایی زوار به قم و مشهد مقدس و بهره گیری از آن فضای معنوی است که لازم است برای استفاده از این زیرساخت یک برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد.

وی همچنین تاکید کرد: ارگان‌ها و ادارات دولتی برای مسابقات فرهنگی و مذهبی بهتر است جایزه‌های معنوی مناسب مانند زیارت ائمه معصومین (ع) در نظر بگیرند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: بخش مهمی از فریضه های دینی مردم مانند حضور در آیین حج و زیارت خانه خدا و دیگر اماکن مقدسه و همچنین زیارت عتبات عالیات از طریق مجموعه‌ حج و زیارت انجام می‌شود که نشانگر اهمیت بسیار زیاد این مجموعه است.

وی تاکید کرد: مجموعه‌ای با ویژگی‌های سازمان حج و زیارت، در کنار تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌ها و سخت افزارها برای حضور راحت‌تر افراد در آیین حج و یا زیارت عتبات عالیات، باید به بُعد فرهنگی موضوع و تقویت معنوی و روحانی افراد هم بسیار توجه کند.

صحرایی عنوان کرد: راه‌اندازی تورهای با قیمت مناسب برای تشرف به عتبات یک حرکت بسیار خوب است که امکان زیارت حضوری را برای اقشار مختلف فراهم می‌کند اما لازم است به ارتباط قلبی و معنوی هم توجه جدی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه