English

کشف محموله گوسفندهای قاچاق در آب‌های خلیج فارس

فرمانده پایگاه دریابانی قشم از توقیف ۷فروند قایق تندرو و کشف ۳۱۶ رأس دام زنده قاچاق با تلاش مرزبانان این پایگاه در آب‌های این جزیره خبر داد.

کشف محموله گوسفندهای قاچاق در آب‌های خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صفر متاجی فرمانده پایگاه دریابانی قشم اظهار داشت: مرزبانان دریابانی قشم هنگام گشت زنی و کنترل مرزهای آبی در محدوده آب های این جزیره در خلیج فارس۷  فروند قایق تندرو حامل احشام قاچاق را مشاهده و در عملیات تعقیب و گریز، آن‌ها را ناچار به توقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این محموله‌ های قاچاق شامل ۳۱۶ رأس دام زنده از نوع گوسفند است، گفت: در این عملیات دریایی، ۱۹نفر از قاچاقچیان در محل دستگیر و بازداشت شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم ضمن اشاره به کشف یک هزار و ۲۰۰لیتر گازوییل قاچاق از یکی از شناورها توضیح داد: ارزش احشام  و سوخت مکشوفه  ۱۳ میلیارد و ۳۶میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ متاجی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌ های تندرو این محموله‌ دام زنده را به کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع و عملیات ضربتی مرزبانان، از خروج این محموله‌ ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

وی افزود: دریادلان پایگاه دریابانی قشم با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق دام زنده، قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌ اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی