English

اخبار کوتاه پلیس یزد/ از دستگیری کلاهبردار مامورنما در یزد تا مبارزه با سوداگران مرگ

با چند خبر از نیروی انتظامی استان یزد همراه باشید.

اخبار کوتاه پلیس یزد/ از دستگیری کلاهبردار مامورنما در یزد تا مبارزه با سوداگران مرگ

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری فردی که با جعل عناوین نظامی اقدام به کلاهبرداری می کرد خبر داد.  

 

دستگیری کلاهبردار مامورنما در یزد 

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی خود را مامور پلیس آگاهی استان معرفی کرده و اقدام به کلاهبرداری نموده است با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری آن بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد های پلیسی، موفق شدند هویت این فرد مامورنما که با استفاده از عنوان افسر پلیس آگاهی اقدام به کلاهبرداری می کرده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را  در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان یزد دستگیر کنند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس،  فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه تاکنون 14نفر از شهروندان مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند از شهروندان خواست در برخورد با افرادی که خود را مامور انتظامی و یا سایر سازمان ها و نهادها معرفی می کنند حتما از آن ها مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

دستگیری خرده فروش حرفه ای موادمخدر در ابرکوه 

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از دستگیری خرده فروش حرفه ای با بیش از 20 گرم موادمخدر صنعتی در این شهرستان خبرداد.  

سرهنگ "محمدحسن حسینی"  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یک نفر فروشنده حرفه ای موادمخدر را هنگام توزیع مواد در منزلش دستگیرکردند.

وی افزود: ماموران در این طرح 21گرم انواع موادمخدر صنعتی را از فروشنده حرفه ای و سابقه دار کشف و ضبط و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که قصد ایجاد خلل در امنیت اجتماعی را داشته باشند برخوردجدی وقاطع خواهد کرد.

سرهنگ حسینی در خاتمه تاکید کرد: برای این که در این گونه برنامه ها از موفقیت بیشتری برخوردار باشیم، بایستی شهروندان فهیم و ولایت مدار شهرستان هر گونه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار ماموران قرار دهند.

فروشنده مواد مخدر در دام پلیس بهاباد  

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباداز دستگیری 3 فروشنده خرد مواد مخدر و کشف بیش از 90گرم مواد مخدر دراین خبر داد.  

سرگرد"حبیب عباسی" با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت فردی در خصوص فروش موادمخدر و قرص‌های غیرمجاز در یکی از روستاهای این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و صحت موضوع، ماموران پاسگاه انتظامی آسفیچ با هماهنگی قضائی  در بازرسی از خودروی وی 90گرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم 37 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرگرد عباسی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت اشاره کرد و افزود: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه