English

فرمانده انتظامی کردستان:

آغاز طرح مبارزه با سرقت در کردستان/ پلیس با سارقان قاطعانه برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی کردستان از اجرای طرح مبارزه با سرقت به مدت ۱۰ روز در این استان خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی سارقان بازداشت و برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد.

آغاز طرح مبارزه با سرقت در کردستان/ پلیس با سارقان قاطعانه برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، سردار علی آزادی، از اجرای طرح مبارزه با سرقت در استان خبر داد و اظهار داشت: پدیده شوم سرقت، یکی از بزرگترین دغدغه‌های شهروندان بوده که پلیس برای این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار داشته و این طرح در استان به مدت 10 روز آغاز شده است. 

وی با اشاره به تاکیدات فرمانده فراجا در خصوص اقدام ضربتی برای مقابله با سارقان و ناامن کنندگان جامعه، افزود: این مهم یکی از مطالبات بحق مردم است که جان برکفان ولایت در مجموعه انتظامی کردستان با جان و دل برای آن تلاش خواهند کرد. 

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی سارقان و مجرمان را تحت نظر داشته و در راستای مطالبه به حق شهروندان و اجرای قانون با آنها برخورد می‌کند. 

وی نقش شهروندان در پیشگیری از سرقت را تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: مردم در راستای شناسایی سارقان با پلیس همکاری داشته باشند و در حفظ و نگهداری از اموال خود، به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند. 

آزادی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: کردستان محل امنی برای جولان سارقان و هنجارشکنان نیست و پلیس قاطعانه و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه