English

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

سرمایه گذاری ۵۹۴ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان برای اجرای ۹۴ پروژه

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مخابراتی به منظور توسعه و بهبود سطح کمی و کیفی سرویس‌ها و محصولات مخابراتی گفت: در پنج ماه اخیر حدود ۵۹۴ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۹۴ پروژه مخابراتی در استان سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری ۵۹۴ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان برای اجرای ۹۴ پروژه

با گزارش خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد پروژه در حوزه‌های توسعه سوئیچ تلفن ثابت،ADSL و VDSL ،اجرای فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH و ارتباطات سیار تحقق یافته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: برای توسعه سوئیچ تلفن ثابت، ADSL و VDSL در نقاط شهری و روستایی استان ۹ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

حکمت اضافه کرد: برای اجرای پروژه های تعویض سوئیچ‌های قدیمی،حذف کابل اقماری و ایجاد مرکز جدید مخابراتی در شهرستان‌های بیجار، قروه، کامیاران، مریوان، سنندج و سروآباد ۱۱ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به ایجاد شبکه و توسعه زیرساختهای فیبرنوری در استان با هدف ارتقای کیفیت سرویس‌ها و خدمات مخابراتی مبتنی بر فیبر نوری اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۵ کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی شهرستان‌های بانه، دیواندره، سقز، سنندج، قروه و مریوان با سرمایه گذاری ۱۴۲ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال اجرا و کابل‌کشی شده است.

حکمت ایجاد سایت‌های جدید تلفن همراه در شهرستان‌های بانه و مریوان با صرف اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال را یادآور شد و افزود: ساکنین در محدوده‌ سایت‌های جدید تلفن همراه شاهد ارتقای سرعت دسترسی به اینترنت همراه و پایداری بیش از پیش ارتباط در حوزه تلفن همراه هستند.

وی همچنین اظهار کرد: تکنولوژی۲۲ سایتBTS در روستاهای بانه، بیجار، دهگلان، سقز، سنندج، کامیاران و مریوان به ۳G و ۴G با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال ارتقا داده شده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه ۹۴ پروژه فوق با سرمایه گذاری ۵۹۴ میلیارد ریال در کمتر از پنج ماه اخیر اجرا و به بهره برداری رسیده است تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های دیگری در دست اقدام و آغاز شده است که شرایط ارتقا و بهبود کیفیت خدمات و محصولات مخابراتی را در راستای رعایت اصل مشتری مداری به دنبال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه