English

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران:

سایت‌های پرتابل اپراتور‌های تلفن همراه در نوروز راه اندازی می شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: سایت‌های پرتابل اپراتور‌های تلفن همراه در مناطق مسافر خیز مازندران در ایام تعطیلات نوروز راه اندازی می‌شود.

سایت‌های پرتابل اپراتور‌های تلفن همراه در نوروز راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در خصوص پیش بینی تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه‌های ارتباطی در  تعطیلات عید نوروز، اظهار داشت: مازندران جزء اولین و مهمترین مقاصد گردشگری در کشور است و سالانه به طور میانگین بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر وارد استان می‌شوند که تدابیر لازم به منظور ارائه سرویس‌های باکیفیت ارتباطی به مشترکین در این ایام اندیشیده شده و زیرساخت‌های لازم مهیا شد.

وی ادامه داد: همه عملیات حفاری و اجرای طرح ها با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه خواهد یافت تا از بروز احتمالی قطعی مسیر‌های ارتباطی جلوگیری شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از استقرار گشت‌های ویژه تیم‌هایی فنی در مخابرات منطقه مازندران و ارتباطات زیرساخت و اپراتور‌های تلفن همراه جهت جلوگیری از بروز هرگونه وقفه در شبکه ارتباطی در این ایام خبر داد و گفت: هماهنگی لازم به منظور پشتیبانی و نگهداری سیستم‌ها به صورت 24 ساعته و شیفت‌های ویژه ایام نوروز در تمام ادارات تابعه وزارت و اپراتور‌ها در استان انجام پذیرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های بعمل آمده هشت شهر چالوس، رامسر، تنکابن، ساری، نوشهر، سرخرود، بابلسر و رویان دارای بار ترافیکی سنگینی در این ایام می‌باشد که با راه اندازی سایت‌های پرتابل اپراتور‌های تلفن همراه در این مناطق بار ترافیکی آن تا حد زیادی جبران خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه